Sunday, February 22, 2009

Shine






16 / Feb, the day i created a new unit of the book.
[ all about Cocktails , created from happyyan! ]
and the first page! was for Shinebaby.


"Shine" is for u , Dear Shine!
haha~ and Carol sign something for u.



i had drank this!!!
that i think~ maybe it can be more strong~ha!
but actually!!!
the cocktail is strong enough now.
enough to let u drunk!!



設計作品有"創作理念"這東西
對現在的我來說 只是把設計轉換一種方式 滯留在生活中
所以我將交出屬於Shine的這份創作理念


創作理念:
給香香公主的這杯酒裡 我認為除了帶著"香氣"還要賦予"陽光"更要有著"堅強"
所以我以水蜜桃的香氣代表妳的溫柔甜美
用了萊姆果汁代替柳橙的陽光特性 它帶點酸的甜 是相較於柳橙 來的堅強的多
而選用的酒類 濃度都介於40%左右
我想 偶而醉一回 也是應該的宣洩





u will like it~ Dear Shine!!








+happyyan+
Post a Comment