Monday, March 15, 2010

I D F C A U~ Guy


↑ yellow camera,from my dear 436.

actually~
I Don't Fucking Care About U!
I just care how was my work~my mind and my dear family!
I care my mom feel hurt or not~happy or tired~
and how was my aunt ~?!! okay~~

and U ~~~
always look like a SHIT~
Bullshit~



老實說 在這個非常時期 我一點也不在乎你
誰管你禿頭 暴牙 鼻孔大 走路它媽有夠娘
怎麼 你知道我在說你喔
什麼 大聲點我聽不見 喔~你有follow我的Blog
~~喔歐~我怕怕!(heyYo~我覺得好像不小心學到你了...變好娘喔我)

他們說小人小人犯小人
可是我們顏家人通常不犯小人 都是犯大人
今天你不弄死我 就等著被我弄死吧你


我覺得我真該去報考警察學校 一切事情都需公平公正公開
沒辦法把所有人看不貫的事情 就這樣放它一天天的溜過去
事情永遠都在原地轉圈無長進 何不去嘗試變得更好更亮麗
不動則痛苦的依舊痛苦 離開的還是離開 而埋葬的是 一堆不知名的膿包






對了 我媽真的很酷

+happyyan+
Post a Comment